Samstag, 18. April 2009

Just Magnolia Week 1 Sketch

Auf dem neuen Challenge Blog Just Magnolia gibt es in der ersten Woche einen wunderschönen Sketch zum nacharbeiten und einen noch viel schöneren Preis, da versuche ich doch mal mein Glück ;-)
Das ist der Sketch:

Und das ist meine Umsetzung:
Diese süße Tilda ist aus der "Pink Ribbon" Collection von Magnolia und als ich sie gesehen habe, mußte ich sie unbedingt haben!!! Coloriert habe ich mit Distress, das Papier habe ich gestern erst bei der Stempelfee gekauft, es ist von Papermania und heißt "Scrumptious" und die Ticket Stempel von Autumn Leaves habe ich auch neu, natürlich ebenfalls von der Stempelfee.

Kommentare:

yvonne hat gesagt…

Oh such a beautiful card. the colours are stunning, very pretty.
Love the flowers you have used on this card.
And your colouring.. just so perfect. well done

cats whiskers hat gesagt…

Thanks for joining s this week with such a beautiful card
Hugs Jacqui x

Sharon hat gesagt…

This is really beautiful Vicky. Such a soft colour scheme, so pretty and girly.
Sharon xx

papercraftsbyrach hat gesagt…

a beautiful card, great colours and a beautifully coloured image. Thank you for joining us at just magnolia. hugs rachxx

Kim Piggott hat gesagt…

Gorgeous card!
Thanks so much for joining us at Just Magnolia!
hugs
kim x

Naoual hat gesagt…

Nicole, this card is just beautiful!! Love the colours you used and the image is one of my favourites. Great detail too!

Thank you for joining us at Just Magnolia,

xx Naoual

Stempelfrosch hat gesagt…

Wow , die ist ja schön geworden !Tolle zarte Farben !
LG Anke

Bev hat gesagt…

Fabulous card, the papers and colours are so pretty. Thanks for joining us for our first week x

Donalda hat gesagt…

This is just beautiful dear and so love what you have done with my sketch. Thanks so much for joining us dear

joey hat gesagt…

Hi Nicole,gorgeous card, love the tilda you used. Joey.x

Joy hat gesagt…

Beautiful, gorgeous colours, a very pretty card xx