Samstag, 18. April 2009

Week 45 - A Sketch

Auf dem Penny Black Challenge Blog gibt es diese Woche einen Sketch, den ich nachgearbeitet habe, das Motiv habe ich mit Polychromos und Babyöl coloriert, das Hintergrund Papier ist von Basic Grey und heißt "Twinkle/Sugar Cookie", davon habe ich mir mal einen ganzen Vorrat angelegt, weil ich es soooo schön finde, obwohl es nicht rosa oder Lila ist *g* Die Pailetten sind von Hero Arts und heißen "Sequins", ich habe sie mit Rocailles angenäht. Das Eyelet habe ich mit meiner erst gestern erstandenen Crope-A-Dile angebracht *freu*

Kommentare:

Debbie hat gesagt…

Wow, I love the papers on this one.. and your image definatley put a smile on my face...great job with the challenge

sue hat gesagt…

Gorgeous card, a very pretty image and great colouring. Hugs Sue x

Zimtschnecke hat gesagt…

Ein wirklich wunderschönes Kärtchen hast Du da gezaubert! ;-) Ich liebe diesen Stempel! Klasse gemacht, Kompliment!

LG Bine (Zimtschnecke)

tracie hat gesagt…

Gorgeous card Nicole :) love this kitty he's so cute ~ Thanks for joining us this week at PBSC
Enjoy the rest of the weekend
hugs
Tracie :)x

Pauline C hat gesagt…

Hi Nicloe - this is sweet - love your kitty image which is so cute, and gorgeous papers. Thanks for joining in this week's PBSC and hope you're having a great weekend.,
Pauline x

Marcea hat gesagt…

I adore your take on this weeks sketch. Your buttons are so pretty too
Thanks for joining us this week on PBSC
-x-

Kath hat gesagt…

beautiful card and I love your super cute kitty......great take on the sketch and thanks for joining in the fun this week at PBSC...Hugs Kath xxxxx

Sue from Oregon hat gesagt…

What a sweet card!

Nicola hat gesagt…

Beautiful card Nicole, such a cute kitty and your papers are gorgeous. -x-

debby4000 hat gesagt…

Adorable cute card, love the kitten and the papers.
luv
Debby

Sue hat gesagt…

Gorgeous card luv the image, beautiful papers, sue.x

Allison hat gesagt…

beautiful card , love the image
AllisoNX